The Public Advisors comunica pentru unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata tichetelor: UP Romania

Up Romania (fosta Cheque Dejeuner Romania), companie detinuta de Grupul Up, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata tichetelor cu valoare din lume, a ales The Public Advisors pentru a gestiona activitatile de PR pe piata locala. Decizia Up Romania vine in contextul unui proces de rebranding global, dar si al unui moment important al pietei, introducerea tichetelor de masa electronice.

Campania de PR gandita si implementata de The Public Advisors va avea mai multe componente si va include atat zona de media relations clasice, cat si proiecte speciale, comunicare online si in social media, dar si comunicare interna. Toate activitatile de comunicare din 2015 vor avea un numitor comun: sustinerea noii strategii de brand a Up Romania, bazata pe 4 piloni importanti: responsabilitatea, adaptabilitatea, solidaritatea si antreprenoriatul.

Raluca Mihalachioiu, Founder & Managing Partner The Public Advisors‘’Suntem onorați sa putem comunica pentru Grupul Up . Intr-o piata cu 3 mari jucatori, Up Romania se diferentiaza prin dorinta de a aduce produse si servicii in atentia publicului intr-un mod diferit fata de standardele industriei. The Public Advisors s-au identificat de la inceput cu inclinația celor de la Up Romania catre proiecte originale și inițiative ce plasează compania sub aura pionieratului. Ne-am unit fortele intr-un moment oportun pentru a avea pregatita o strategie de comunicare coerenta pentru acest moment de remodelare a pietei tichetelor de masa.’’, a declarat Raluca Mihalachioiu, The Public Advisors.

Prezența Up Romania într-un segment economic aflat in stransa legatura cu mediul social face ca procesul de comunicare sa fie unul versatil, adaptabil la multitudinea de canale prin care mesajul ajunge la receptori. De aceea, serviciile The Public Advisors inglobeaza elemente de actualitate, imbinate cu abordari clasice integrate in strategia de comunicare. Partea de media relations asigura un coverage adecvat pentru liniile comunicarii Up Romania, atat in print, cat si in online. Proiectele speciale cu publicatiile online si bloggerii aduc o nota de nou si exprima dorința Up Romania de a se pastra relevanti in plina revoluție digitala, dar si de a creste, fara a neglija dinamica pietei. 

Elena Pap, Director General Up Romania„Up Romania a ales ca partener de comunicare Public Advisors pentru atuurile sale: profesionalism, implicare si creativitate. Atunci când vrem să ne facem auziți, suntem convinși că The Public Advisors va face posibilă conectarea noastră cu clientii, presa, factorii de decizie si jucătorii din piață în cel mai bun mod cu putință. Anul acesta, activitatea noastra este marcata de modificarile legislative care vin cu oportunitatea digitalizarii pietei de tichete de masa, iar miscarile din piata impun transparenta si intensificarea comunicarii. Ne bucuram ca am gasit la The Public Advisors o echipa care ne intelege si ne sustine in eforturile de comunicare, cu rigoare si creativitate, exprimand starea de spirit Up Romania caracterizata prin optimism si dinamism.”, declara Elena Pap, Director General Up România.

 Echipa dedicată proiectului Up Romania in cadrul The Public Advisors este formata din Lidia Pitulea (Group Account Manager) si Claudia Clipici (Public Advisor). Echipa Up Romania care gestioneaza comunicarea pe proiectele de PR este formata din Iuliana Dinu (Marketing Manager) si Irina Carabulea (PR Executive).